|
Ny mobil - vilken av dessa,,,
jeensa
|
SV: Ny mobil - vilken av dessa,,,
den 12 juli 2010
Jag tror det blir gott! Är ju samsung-nöörd sedan många år, trots några snedsteg men är/var helnöjd med min omnia2 trots att vissa tycker den modellen är sååå vissen. Men det är ju oftast upp till den som använder telefonen att avgöra om den passar just dig så vi får se vad det blir nu.... Wave lr Galaxy s.. mvh jeensa
|
jeensa
|
den 14 juli 2010
UPPDATERING, idag ringde en snubbe från butiken å sa att nu finns en wave att lösa ut om jag var sugen, priset var 599euro. Vafandådå jag fick ett pris på 480euro då jag beställde ju, tyckte det verkade ok då htc desire låg på 455euro. Bör jag åka dit och bjuda på en hyffsad utskällning så här i sommar-hettan lr bara bita ihop och strunta helt i det?? mvh jeensa
|
Turtle
|
den 14 juli 2010
Det var ju inte speciellt billigt. Katshing tar ju 3685:- för en Samsung Wave. http://www.katshing....
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Samsung Wave,N86,iPhone 3G m.m.
|
jeensa
|
den 15 juli 2010
ÄÄääääähh men dra kuken i fritösen, hur i hemvete kan dessa finska priser va så makalöst hutlösa???? Blir att ladda på en ordentligt svordoms-ramsa då tills man hittar säljarn som vill försöka röka mig totalt... mvh jeensa
|
jeensa
|
den 15 juli 2010
Ajfan glömde, men galaxy s framför wave lr hur låter det???? mvh jensa
|
Turtle
|
den 15 juli 2010
En av anledningarna till att det skiljer så mycket i pris är ju att Finland kör ju med euro.Och då kan det bli dyrare. Galaxyn låter alldeles utmärkt.
Samsung Galaxy S, Samsung Omnia HD,,Samsung Wave,N86,iPhone 3G m.m.
|
jeensa
|
den 15 juli 2010
Har nu varit till butiken och hade en lagom arg utskällning på gång men ida stod en klokare snubbe där som då kanske hittade en annan prislista, 455euro blev det för en wave + 16gig minneskort. Tycker det känns ok. Galaxy s väntade dom in 28/7 så jag orkade ej vänta så pass länge. Har bara klämt lite snabbt på wave´n medan den får laddning och den känns snabb å trevlig i meny osv , skärmen tokfin, lätta logiska menyer tycker jag..... mvh jensa
|
GamerOne
|
den 27 juli 2010
Galaxy S eller Desire är ju dom självklara valen pga. prestandan, skärmen och Android. Har själv en Desire och har nog aldrig varit så nöjd med nåt jag köpt i hela mitt liv <3.
|
Narii
|
den 30 juli 2010
Hur kan man välja wave före desire??
Narii - Kontakt narii-@hotmail.com
|
edhardy
|
den 30 juli 2010
Samsung Galaxy - för den ska vara ruggigt snabb. HTC desire, faller bort för att den har extremt lång levtid. X10 känns för klumpig.
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »