|
Hjälp ang kameramobil
arpoe
|
Hjälp ang kameramobil
den 26 juli 2010
Hej! Jag tänkte att jag skulle köpa en ny mobil. Jag älskar att resa och vill då gärna ta bilder. Har en systemkamera hemma, men den kan ju vara lite otymplig om man ska göra något där man behöver lätt packning. Helst ska mobilen alltså ha en kamera som kan ersätta en kompakt digitalkamera. Utöver det ska den definitivt ha wifi; det känns som att om man köper en mobil, så ska den ha det. Den får gärna ha plats för lite musik och liknande. Har ni några tips?
|
donnieboy
|
SV: Hjälp ang kameramobil
den 26 juli 2010
om kameran är så viktig, så hade jag väntat på Nokia n8 för den skall vara grym. du kan även köra musik, wifi o dylikt. om du inte orkar vänta så finns det Nokia n86 om du fortf kan få tag på en, samsung omnia hd, se satio, med dessa kan du allt som du begär. sen finns det ju det med mindre mpix men få som står upp mot oss ovan nämda! ja hade väntat på Nokia n8 o sett vad den presterar o sen valt!
Long live the king! What king? FuKING!!!! N900, 16gb SDHC och E72, 8gb SDHC!
|
arpoe
|
den 27 juli 2010
Tack, det var ett bra svar! Ska kolla runt på de du tipsat om!
|
Kapten
|
den 27 juli 2010
Finns redan en mängd bilder och videos på vad N8 presterar. Tidningen Mobil har publicerat testbilder på sin hemsida.
Hellre missförstått geni än glasklar idiot. // Nokia N900 // Ledig från Mobilforum ett tag. //
|
phone-geek
|
den 31 juli 2010
jag rekomendrear sony ericsson satio för de är den bästa mobil kameran enligt mobil.se men hade väntat tills nokia n8 kommer till butikerna. berätta vilken mobil du köper
|
|
Nytt inlägg i tråden
|
Om du vill skriva ett inlägg så måste du vara medlem och inloggad. Klicka här för att gå till inloggningssidan. Du kommer åter till denna sida när du loggat in.
|
|
|
|
|
|
|
|
hänt: forum
Sök i våra forum
Senast i forumet
Visa fler nya inlägg »